Про автора

Ковтун Олена Василівна 1965 рік народження.

Моє все життя пов'язане із школою № 19

 

Дівоче прізвище – Подоліна Олена Василівна

Народилась 21 травня 1965 р.

Вступила до школи № 19   -  1 вересня 1972р.

Директор школи – Нікіфоров Ігор Ігорович.

Перший учитель – Державець Євгенія Михайлівна.

З 1975р. по 1982 р. ( 5  – 10 класи)  класним керівником була Рудь  Нелі  Іванівна, учитель російської мови та літератури.

  Закінчила 10 - А клас у 1982р.

У цьому ж році вступила у Кременчуцьке педагогічне училище імені А. С. Макаренка, яке закінчила в 1984р.

З 1985 р. по 1989р. навчалась у Полтавському педагогічному інституті імені  В. Г. Остроградського.

 З 1986р. працюю учителем початкових класів загальноосвітньої  школи  № 19.

 

Працюю у школі 30 років.З дитинства я мріяла стати вчителем і завжди проводила уроки для своїх іграшок. У 7 років пішла навчатися у 1 клас школи № 19, яку закінчила у 1982 році. Одразу поступила у педагогічне училище ім. А. С. Макаренка. Закінчила навчання у 1984 році. Почала працювати вчителем групи продовженого дня у школі № 14. Заочно поступила у Полтавський педагогічний інститут ім. В. Г. Короленка, який закінчила у 1989 році.
 У 1986 році перейшла працювати вчителем початкових класів у ЗОШ № 19. З тих пір навчила і виховала біля 180 дітей. Багато з колишніх учнів привели до мене на навчання своїх діточок. Зараз працюю у 2 - Б класі. Намагаюсь привити моїм учням бажання отримувати знання, вміння розуміти і підтримувати один одного, любов до рідної України. kovtun.jpg (15,3 kB)

Ігрові технології

Ігрові технології використовуються в навчанні з незапам'ятних часів. Сьогодні вони широко використовуються лише у сфері початкової освіти, середня та вища школа звертаються до них дуже рідко. Навчальні ігрові технології здатні вирішити багато проблем, викликаних специфікою освітнього середовища. При цьому ігровим середовищем може стати Інтернет, що диктує свої закони дидактичної реалізації цієї технології навчання.

З одного боку, ігри можуть успішно використовуватись на початкових етапах навчання, коли учні майбутніх віртуальних навчальних груп знайомляться один з одним. І в цьому випадку ігри можуть успішно сполучатися з різними психолого-педагогічними тренінгами з розвитку навичок комунікації. З іншого боку, ігри можуть використовуватися й безпосередньо у процесі навчання.

У методиці виділяють такі види педагогічних ігор:

·         навчальні, тренувальні, контролюючі й узагальнюючі;

·         пізнавальні, виховні, розвивальні;

·         репродуктивні, продуктивні, творчі;

·         комунікативні, діагностичні, профорієнтаційні, психотехнологічні тощо.

За характером ігрової методики виділяють предметні, сюжетні, рольові, ділові, імітаційні та ігри-драматизації.

Більш докладно про деякі види ігор:

·         Імітаційні ігри. Імітується діяльність якоїсь організації, підприємства, фірми. Імітуватись можуть події, конкретна діяльність людей (нарада, розробка проекту тощо), а також обстановка, умови, в яких відбувається подія або здійснюється діяльність. Сценарій імітаційної гри містить сюжет, опис структури та призначення процесів та об'єктів, що імітуються.

·         Операційні ігри. Допомагають відпрацювати виконання певних специфічних операцій (наприклад, сформувати навичку роботи з електронною поштою або користування пошуковою системою). Ігри проводяться за умов, що імітують реальні.

·         Виконання ролей. Опрацьовується тактика поведінки, дій, виконання функцій та обов'язків конкретної особи. Розробляється модель - п'єса зі сценарієм, між учасниками розподіляються ролі.

У структурі будь-якої гри можна виділити такі елементи, кожний з яких повинен бути ретельно продуманий і спланований до початку гри:

·         ролі, взяті на себе учнями;

·         ігрові дії як засіб реалізації цих ролей;

·         ігрові засоби, що заміщають реальні речі;

·         реальні стосунки між гравцями;

·         сюжет (зміст) гри.

На відміну від гри педагогічні ігри взагалі мають істотну особливість - чітко поставлену мету навчання та відповідний їй педагогічний результат, навчально-пізнавальну спрямованість.

Ігрова форма занять створюється за допомогою ігрових прийомів і ситуацій, які дозволяють активізувати пізнавальну діяльність учнів.

При плануванні гри дидактична мета перетворюється в ігрове завдання, навчальна діяльність підкоряється правилам гри, навчальний матеріал використовується як засіб для гри, у навчальну діяльність уводиться елемент змагання, що переводить дидактичне завдання в ігрове, а успішне виконання дидактичного завдання пов'язується з ігровим результатом.

Найважливіша роль в ігрових технологіях належить заключному ретроспективному обговоренню, в якому учні спільно аналізують хід і результати гри, співвідношення ігрової (імітаційної) моделі та реальності, а також хід навчально-ігрової взаємодії.

 

 

© 2015 Усі права захищені.

cтворити безкоштовний сайтWebnode